• Bize Ulaşın
  • 185
  • WhatsApp İhbar Hattı
  • 05521010185


Fatura İtiraz

TİSKİ'nin sorumluluk alanı sayacın girişine kadardır. Sayaçtan sonra meydana gelen arızalardan abone sorumludur. Yüksek faturanın sebebi aşağıda belirtilen sebeplerden biri ya da birden fazlası olabilir:

Sayaç Okuma Tahakkuk

TİSKİ Genel Müdürlüğü Yönetim Kurulu kararı ile su tüketimi tahakkuk ve tahsilatlarının üst sınırı; doğal afet, deprem vb olağanüstü durumlar olmadıkça en az 1 ay, en çok 2 ayı geçmeyen dönemlerde yapılır.

Su tüketim bedeli, atıksu bedeli, abone hattı bakım bedeli ve diğer yasal alacaklar, a


Sayaç Hakkında Bilgi

Sayaç Hakkında Bilgi


Abonelik Hizmetleri
Tüm hakları saklıdır © 2019 TİSKİ Genel Müdürlüğü-Bilgi İşlem Daire Başkanlığı.