Trabzon Büyükşehir Belediyesi İletişim Koordinasyon Merkezi (TİKOM) Çağrı Merkezi, 2021 yılında 387 bin 873 çağrıya cevap vererek, vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerini anında değerlendirip işleme aldı
 
 
Trabzon Büyükşehir Belediyesi İletişim Koordinasyon Merkezi (TİKOM) Çağrı Merkezi, anlık sorunların çözümü, talep ve şikayetlerin giderilmesi noktasında vatandaşların 7/24 ulaşabildiği çözüm merkezi haline geldi. ALO 185 TİSKİ Mavi Hattı da Ağustos 2021 tarihinden itibaren bünyesine alan TİKOM (ALO 153), 2021 yılında 387 bin 873 çağrıya cevap verdi. Vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetler titizlikle incelenerek kısa sürede sonuçlandırıldı. 
 
ŞİKAYET DE VAR TEŞEKKÜR DE
Büyükşehir Belediyesi sorumluluk alanındaki her türlü konuda hassasiyetle hizmet veren ALO 153 İletişim Koordinasyon Merkezi’ne; ulaşım, sosyal hizmetler, çevre hizmetleri, cenaze hizmetleri, yol bakım onarım içerikli 240 bin 654 çağrı iletilirken; ALO 185 TİSKİ Mavi Hat ise başta araç talebi, abonelik işlemleri, kanalizasyon, içme suyu ve yağmursuyu arızası konulu olmak üzere 147 bin 219 çağrı kabul etti. Ayrıca vatandaşlardan alınan, Büyükşehir Belediyesi’nin yapmış olduğu çalışmalardan ötürü teşekkür çağrıları da TİKOM kayıtlarına yansıdı. 
 
43 BİN 924 TALEP İŞLEME KONULDU
Büyükşehir Belediyesi, erişilebilirliğin ve iletişimin çok önemli olduğu günümüzde TİKOM ile 7/24 vatandaşın yanında yer aldı. TİKOM’da yıl boyunca cevaplanan 387 bin 873 çağrı içerisinden 43 bin 924’ü incelenip sonuçlandırılmak üzere ilgili birimlere aktarılırken, diğer çağrılarda vatandaşa anlık olarak bilgi verildi. Büyükşehir Belediyesi İletişim Koordinasyon Merkezi tarafından yıl boyunca cevaplanan tüm çağrılar arasından en fazla talebin alındığı konu, içme suyu arızası oldu. 
 
TÜM ÇAĞRILAR 153’TEN ALINACAK
TİKOM’un önemine dikkat çeken Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, “İletişim Koordinasyon Merkezi sayesinde vatandaşımızla 7/24 iletişim halindeyiz. 2021 yılında rekor sayıda çağrıya cevap vermişiz. Önümüzdeki süreçte halkımıza daha hızlı geri dönüş yapmak adına 185 ALO TİSKİ Hattı’nı iptal edip, sorunlara daha kısa sürede çözüm sunmak adına ALO 153 çatısı altında topluyoruz. Halkımız tüm ihbarları ALO 153 üzerinden bizlere iletebilecek. Yeni sistemin hazırlıkları yapılıyor, tamamlandığında ayrıca duyusunu yapacağız” dedi.


TARİH: 24.01.2022

FOTOĞRAF GALERİSİ

DİĞER HABERLER

  • ARAKLI VE SÜRMENE'NİN ASIRLIK RÜYASI GERÇEK OLDU
    Araklı ve Sürmene ilçelerine bağlı toplam 27 mahalleye daha sağlıklı ve temiz içme suyu sağlayacak olan paket arıtma tesisi ve HES hizmete alındı   Trabzon Büyükşehir Belediyesi, dev bir eseri daha şehre kazandırdı. TİSKİ Genel Müdürlüğü ve İLBANK A.Ş. iş birliğinde yapımı tamamlanan Araklı Sürmene Paket İçme Suyu Arıtma Tes
  • BAŞKAN ZORLUOĞLU RAMAZAN BAYRAMI’NI TEBRİK ETTİ
    Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, Ramazan Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak tüm hemşehrilerinin ve İslam âleminin bayramını tebrik etti.   Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, mesajında şu ifadelere yer verdi; “Başı rahmet, ortası mağfiret, sonu cehennemden kurtuluş olan bir Ramazan ayını daha nihayete
  • BAŞKAN ZORLUOĞLU’NDAN KADİR GECESİ MESAJI
    Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, Kadir Gecesi dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Zorluoğlu, bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesi'nin İslam âlemi için hayırlara vesile olmasını diledi.   Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, Kadir Gecesi dolayısıyla yayımladığı mesajında şu ifadeleri kullandı; “On bi
  • BULANIKLIK NEDENİYLE ARITMA TESİSLERİ SAĞLIKLI ÇALIŞTIRILAMIYOR
    KAMUOYUNA DUYURU   Mart ayı içerisinde il genelinde yağan yoğun karın sıcaklıkların mevsim normallerinin üstünde seyretmesine bağlı olarak hızla erimesi sağlıklı içme suyu teminini zorlaştırmaktadır. İçme suyu kaynağındaki suyun arıtılabilir seviyenin çok üstünde bir bulanıklığa sahip olması nedeniyle arıtma tesislerimiz tam ka
  • KAMUOYUNA DUYURU
    Bir haftadır ilimizde devam eden mevsim normallerinin çok üstündeki sıcaklıklar nedeniyle hızlı bir kar erimesi gerçekleşmiş olup, buna dayalı su bulanıklıkları had safhaya ulaşmıştır. Bu nedenle bazı arıtma tesislerimiz devredışı kalmıştır. Arsin ve Yomra ilçemizde de bulanıklığa bağlı ortaya çıkan sorunlar nedeniyle su kesintileri yaşanabilmektedir.