Abonelik işlemleri, abonelikle ilgili itirazlar, fatura ödeme, arıza bildirimi gibi işlemler bundan böyle cep telefonları aracılığıyla da yapılabilecek. TİSKİ mobil uygulaması artık PlayStore ve AppStore’da.
Abonelerine hizmetin en iyisini sunma adına teknolojideki gelişmelerden de yararlanan Trabzon İçmesuyu ve Kanalizasyon İdaresi (TİSKİ) Genel Müdürlüğü, yeni bir uygulamaya daha imza attı. Abonelik işlemleri, abonelikle ilgili itirazlar, fatura ödeme, arıza bildirimi gibi işlemler bundan böyle cep telefonları aracılığıyla da yapılabilecek. İOS ve Android tabanlı işletim programına sahip cep telefonu sahipleri, TİSKİ’nin sağladığı kolaylıktan yararlanabilecek.
BÜYÜKŞEHİR VİZYONUYLA…
Başkanımız Sayın Murat ZORLUOĞLU riyasetinde, Trabzon Büyükşehir Belediyesi vizyonuyla, yeniliklere açık anlayış doğrultusunda, çalışmalarına devam ettiklerini belirten TİSKİ Genel Müdürü Ali Tekataş, kamu kurumu olmanın verdiği sorumluluk bilinciyle vatandaşlarımıza hizmetin en iyisini verebilmenin gayretinde olduklarını belirtti. Bu bilinçle çalışma ve projeleri planladıklarını belirten Tekataş, teknolojik gelişmelerden sonuna kadar faydalanacaklarını sözlerine ekledi.
HIZLI VE ÇÖZÜM ODAKLI
Abonelik işlemleri, fatura ödemesi, arıza tespiti ve giderilmesi gibi görev alanlarına giren işlemlerin, hızlı ve çözüm odaklı anlayışla yerine getirilmesi adına teknolojik gelişmelerden de yararlandıklarını vurgulayan Tekataş, “Bunun son örneğini, TİSKİ ile ilgili işlemlerin cep telefonları aracılığıyla yapılabilmesine imkan tanıyan uygulama ile gerçekleştirdik. Vatandaşlarımız, cep telefonu üzerinden fatura işlemleri, borç sorgulama, dekontları görüntüleme, arıza ihbar, şikayet ve öneri, abonelik açma, kapatma, kanal ruhsat başvurusu yapma, kaçak su ihbarı gibi işlemleri kolaylıkla yapabilecekler.” diye konuştu.
Uygulama üzerinden ayrıca su kesintisi duyuruları, genel duyurular, kurum hakkındaki haberler ve ihale bilgilerine rahatlıkla erişilebilecek.
TARİH: 25.11.2019